Κυριακή 30 Ιανουαρίου 2022

Έμμα Τσιβρά "Το δέντρο"

 

                                                                                           


Έμμα Τσιβρά

Το  δέντρο*

 


Φυτρώνει:

 

ανάμεσα  στους  ώμους  μου

μπλέκονται τα κλαδιά του

-στα  μαλλιά μου

 

στην πλάτη  μου βαραίνει

-ο ροζιασμένος του κορμός

οι  ρίζες του βαθιά  

 

-μες  στην καρδιά μου απλώνονται.

 Συνταξιδεύουμε

στο χρόνο  με ούριο  άνεμο  

 

και φουσκοθαλασσιά

-στους ανοιχτούς  ορίζοντες της  χαράς

στη  στενωσιά  της λύπης-.

 

Δίνει  καρπό στη  σκέψη  μου

ζυγιάζει  τις  αντοχές  μου

-σκιάζει  τους  φόβους  μου:

 

μήπως  θεριέψει

μ’ ενσωματώσει

-μ ’αγκάλιασμα  ασφυκτικό

 

στη  γη  με  καρφώσει

-ακίνητο κούτσουρο.

Την υπόσχεση  του  να κρατήσει:

 

σχεδία  να  γενεί

στο  πέλαγο ν’ ανοιχτώ

-σκάλα  στον  ουρανό.

 

Έμμα Τσιβρά

[φωτογραφια: Beth Moon]

*από την ποιητική συλλογή Οι λέξεις αντιστέκονται,   Κέντρο ευρωπαϊκών εκδόσεων «Χάρη Τζο Πάτση», 2018                                                                                         

                                                                                                                              

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου