Δευτέρα 3 Μαΐου 2021

Ξεσκούφωτο ουσιαστικό Νίκος Αντ. Πουλινάκης [φωτογραφία: Michel Kirch]

 

 Ξεσκούφωτο  ουσιαστικό  

Νίκος Αντ. Πουλινάκης

[φωτογραφία: Michel Kirch]

 


Σαν  ξεσκούφωτο  διπλοκατάληκτο  ουσιαστικό

προτιμώ  την αγιάτρευτη  μελαγχολία  μου

να  μην  με  κλίνετε  ξώπετσα 

σύμφωνα  με  τις  εγωκεντρικές  ορέξεις

των  βαθύριζων  γραμματικών  σας  προσδοκιών.

Επειδή  κάθε  άνοιξη  πρασινίζουν

ψυχωμένες  αμεριμνησίες  συνωνύμων.

Ίσα  ίσα  για  ν’ αντέξουν  το  γινάτι

αριστερόχειρου   δυσλεκτικού  φωνήεντος.

Επιτέλους! Αφήστε με  να  δυσπιστώ!

Αφού  οι  άσπαστες  φλέβες

στα  περιπαικτικά  μελίγγια  μου  

δεν  μπορούν  πια  να  ειρηνέψουν  μια  στάλα

προκειμένου  να  καλωσορίσουν

μια  ορθή  κρίση  γεμάτη  φακίδες

με  στόχο  να  εκπληρώσει

την  υποχρεωτική  της  θητεία.

Και  τώρα, εσείς  οι  σπουδασμένοι, πείτε μου

σφίγγοντας  στα  δάχτυλά  μου  

πολεμοφόδια  ανισόρροπων  ρημάτων 

 πώς  μπορώ  να  βαθμολογήσω

 με  ύφος  μυστηριώδες    

 την  ερωτική  πορεία 

μιας  στοχαζόμενης  κραυγής 

στο  εφήμερο  τεφτέρι

τούτης  της  μαινόμενης  ζωής  μου; 

 

2/5/2021

Νίκος  Αντ.  Πουλινάκης

[φωτογραφία: Michel Kirch]

 

Ο Νίκος Πουλινάκης γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα. Εργάστηκε ως  τραπεζικός υπάλληλος. Κείμενα και ποιήματά του έχουν δημοσιευθεί σε περιοδικά και εφημερίδες. Από τις εκδόσεις ΑΩ κυκλοφορούν οι ποιητικές συλλογές του Τράπεζα φιλάσθενης νοσταλγίας και Η εθελούσια ερυθρότητα των λέξεων.

 

     

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου