Δευτέρα 5 Οκτωβρίου 2015

Το ιστολόγιο «Με ανοιχτά βιβλία» φιλοξενεί 
δύο ερωτικά ποιήματα του Θανάση Πάνου




Τοξοβόλος

Στα σεντόνια ένα σπαθί πεντακάθαρο ένα κατσίκι από μπρούντζο, ένα ντουφέκι κουρασμένο δίπλα στο κρεβάτι και στο τζάκι μες τις γαλάζιες φλόγες να βρέχει αμμουδερή η απουσία.
Αχ… δες τα δάχτυλά μου πώς στεφανώνουν τα στήθη σου πώς με σαντάλια βουλιάζω στην άμμο τρέχοντας σε εσένα πώς η νύχτα χύνει δάκρυα και λάσπη γεμίζει την καρδιά μου… Ένας ολυμπιονίκης εγώ, γίνομαι συνέχεια με τον δικό σου τρόπο τοξοβόλος ανάμεσα στα μπούτια σου,  άλλο να μη κάνω παρά να ροκανίζω το πέπλο κάθε νύχτας.







Ερωτικόν πανσελήνου

Έχεις ολοστρόγγυλο αφαλό λυγερή μου, με το υπερόφρυο τόξο σου να συγκλονίζει τις αισθήσεις μου και τα λαγόνια σου ανάκλιντρο και το σκαμνάκι του αιδοίου σου θεωρείο για τις ταυρομαχίες μου, νόστιμο φαγάκι οι γλουτοί σου και τα μπράτσα σου εστία, πάπια μου και λύκαινά μου, δεν υπάρχει τίποτα που να αξίζει πιο πολύ από την σκλαβιά μου στην φλόγα της φωτιάς σου, την φυλακισμένη στο μπούστο που αφρίζουν τα ολόλευκα  βυζιά σου…

Και γινόμουν πουλί,
-πόσο αθώο πουλί-
σαν φώλιαζα νωχελικά
στα άχραντα βυζιά σου.


Θανάσης Πάνου

(Ο Θανάσης Πάνου σπούδασε οργάνωση & διοίκηση επιχειρήσεων,  κοινωνιολογία- εγκληματολογία και  πραγματοποίησε ειδικές σπουδές εικαστικών τεχνών  (εικόνα ήχος-κίνηση-λόγος), με αντικείμενο έρευνας την λειτουργιά της καλλιτεχνικής φόρμας και τη μορφική της αντιστοιχία από το ένα είδος τέχνης στο άλλο, μέσω της βιωματικής παιδείας. Ως  εκπαιδευτικός έχει εργαστεί με ομάδες art therapy και είναι επιστημονικός συνεργάτης του κέντρου ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ & ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΤΕΧΝΩΝ στο τμήμα πειραματικής έρευνας και έκφρασης. Έχει λάβει μέρος σε ατομικές και ομαδικές εκθέσεις Ζωγραφικής – video-art,  στην Ελλάδα και το εξωτερικό  και έχει οργανώσει λογοτεχνικές εκδηλώσεις και δρώμενα πλαισιωμένα με μουσική και οπτικοποίηση ποιητικού λόγου.  Το  Ινστιτούτο Πειραματικών Τεχνών (Τhe Institute for Experimental Arts) το 2013 και 2014 παρουσίασε videoart & ποίησή του στο Διεθνές Φεστιβάλ ποίησης ( Ιnternational Film Poetry Festival). Με το μουσικό σχήμα των MOLES BAND  έχουν επενδύσει μουσικά  παραγωγέςdocumentary.  Άρθρα , πεζά και ποιήματα του  έχουν δημοσιευθεί σε εφημερίδες ,περιοδικά και λογοτεχνικές  ανθολογίες.)


(η φωτογραφία από το διαδίκτυο)



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου