Τετάρτη 1 Ιουνίου 2022

ΝΕΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΕΣ Ρογήρος Δέξτερ Τη νύχτα που ο Τζέκιλ μαχαίρωσε τον Χάιντ [και άλλες σχεδίες]

 

ΝΕΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΕΣ


Ρογήρος Δέξτερ

 

Τη νύχτα που ο Τζέκιλ μαχαίρωσε τον Χάιντ

[και άλλες σχεδίες]

 εκδόσεις Στίξις






Η ποιητική συλλογή του Ρογήρου Δέξτερ Τη νύχτα που ο Τζέκιλ μαχαίρωσε τον Χάιντ [και άλλες σχεδίες] κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις Στίξις




Μια σχεδία

του

γυρισμού

Ή

Νόστος στις όχθες του Hudson

 

Μοιάζει να κύλησαν μάταια τόσα χρόνια

Στο κούφιο από ιδέες κεφάλι μου

Πού θα με βγάλουν τώρα τα βήματά μου

Οι έμμονες σκέψεις το φύσημά μου⸱

Μέχρι την ώρα να μετρηθώ με τους φόβους μου

Τους ορκισμένους εχθρούς μου

Τους φίλους που μαχαιρώνουν πισώπλατα

Αγάπες που έχασα σκόρπισα χάλασα

Στα πέρατα του κόσμου⸱

Θα νυχτερεύω και πάλι μέσα στην όμορφη σάρκα

Θα λιώσω στον κόρφο

Της νύχτας που με θήλασε

Τρεχάμενο νερό σε κήπους κρεμαστούς

Σε στέκια σκοτεινά και άθλια

Σε βρόμικα στενά

Γεμάτα ακόμη απ’ τις φωνές όσων πέρασαν

Και περπάτησαν μόνοι

 

 

 


 

Τηλ.:6972242956 / e-mail: stixiseditions@gmail.com / web site: stixiseditions.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου