Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου 2020

Ηχητικό χάδι Λίνα Βαταντζή Φωτογραφία: Tsvetomil Plamenov Semkov


Ηχητικό χάδι

Λίνα Βαταντζή
Φωτογραφία: Tsvetomil Plamenov Semkov




Η φωνή μου

έρχεται από πλαγιές του βουνού

περιδιαβαίνει δρόμους της πόλης -



Ο ψίθυρός μου

ταξιδεύει στο δωμάτιο

σε νανουρίζει

φιλά το μάγουλό σου.



Η φωνή μου είναι απέραντη



ξυπνά την πόλη

την πρωινή επιθυμία

τη χαρά του μεσημεριού

δυναμώνει το όνειρο

αποκαλύπτει μυστικά

φαντάσματα του παρελθόντος.



Ο ψίθυρός μου

αντηχεί στα λιβάδια

εξατμίζεται με τις δροσοσταλίδες

θριαμβευτικά πλησιάζει τον ήλιο



επιστρέφει ηχώ φλογισμένη



δυναμώνει και ηρεμεί,

την δύση συναντά,

την αυγή ανακαλύπτει.



Η φωνή μου σαν ψίθυρος

αγκαλιάζει το σώμα μας



Το μετάξι θροΐζει.



Η Λίνα Βαταντζή ζει και εργάζεται, ως εκπαιδευτικός, στη Νάουσα Ημαθίας.
Είναι πτυχιούχος της Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, με μεταπτυχιακή εξειδίκευση στη διδασκαλία της γλώσσας του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου Πάτρας. Έχει εκδώσει την ποιητική συλλογή «Χρόνος Προσέγγισης - Χώρος Απομάκρυνσης» (2018). Δημοσιεύει ποιήματά σε ηλεκτρονικές σελίδες, αρθρογραφεί στον τύπο και διαχειρίζεται το προσωπικό της ιστολόγιο  https://poesyandpoem.blogspot.com
Συμμετείχε με οκτώ ποιήματα στο ομιλούν βιβλίο «Λάμψεις Ποιητικές» για άτομα με περιορισμένη όραση (https://youtu.be/pTp1I6f8u6c ), όπως, επίσης, με ανάγνωση ποιημάτων της στην εκδήλωση «Προσφυγιά και Μετανάστευση - Ανέντιμη Καταδίκη» στο αρχαίο θέατρο της Μίεζας.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου