Παρασκευή 2 Φεβρουαρίου 2024

ΘΗΡΙΟ Η ΘΕΟΣ νουβέλα της Διώνης Δημητριάδου, εκδόσεις ΑΩ, 2023 ΓΡΑΦΕΙ Η ΧΛΟΗ ΚΟΥΤΣΟΥΜΠΈΛΗ

 

 

ΘΗΡΙΟ Η ΘΕΟΣ

νουβέλα της Διώνης Δημητριάδου, εκδόσεις ΑΩ, 2023

ΓΡΑΦΕΙ Η ΧΛΟΗ ΚΟΥΤΣΟΥΜΠΈΛΗ


 

Νουβέλα με χαρακτηριστικά δοκιμίου στην οποία

ο πρωταγωνιστής καταβυθίζεται στο νόημα της ζωής και προσπαθεί να βρει απάντηση σε όλα τα αναπάντητα ερωτήματα που ταλανίζουν την ανθρώπινη ύπαρξη από καταβολής κόσμου..

Ποιος είναι λοιπόν ο χρησμός, ποια η ανθρώπινη μοίρα, ποια η αληθινή φύση του ανθρώπου, ποια η απάντηση στο ερώτημα της Σφίγγας;

Υπαρξιακό, φιλοσοφικό, βαθυστόχαστο βιβλίο που εν τέλει συνεχίζει τον  προβληματισμό που ήδη υπάρχει στα προηγούμενα βιβλία της Διώνης Δημητριάδου είτε έχουν χαρακτήρα ποιητικό είτε πεζογραφικό είτε δοκιμιακό. Η εσωτερική αναζήτηση της στην διερεύνηση των ορίων και των περιορισμών της ανθρώπινης φύσης είναι βαθιά και γόνιμη.

Ένα απόσπασμα:

«Πώς γίνεται ό,τι έχω χάσει, πάλι μέσα μου να είναι, πάλι να το νιώθω σαν το πιο “δικό μου”, σαν μια απώλεια κερδισμένη; Πώς να συμφιλιωθώ με την πραγματικότητα γύρω μου, πώς γίνεται να μπω μέσα της, χωρίς υπεκφυγές και εκπτώσεις, ζώντας ταυτόχρονα τη βεβαιότητα μιας απογοήτευσης, μιας απώλειας, μιας ήττας; Τι καθορίζει τις αντοχές μου; Κάποτε ήθελα να είμαι ολόκληρος μέσα στον κόσμο, να βρίσκω τη θέση μου κοντά στα πράγματα, μακάρι μέσα τους ως το μεδούλι, αν το άντεχα. Τώρα, όλο και πιο πολύ, θέλω να απομονωθώ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου