Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου 2019

Αντίο του Γρηγόρη Σακαλή φωτογραφία : Eder Sanchez


Αντίο

του Γρηγόρη Σακαλή
φωτογραφία : Eder Sanchez



«Δεν πάει άλλο», μου είπες

δάκρυσες μα ύστερα

γύρισες την πλάτη

κι έφυγες

πήρες το μεγάλο δρόμο

της κοινωνικής ανόδου

στο καλό

δεν θέλω να σταθώ εμπόδιο

στην πορεία σου

αφού αυτό θέλησες

εγώ έμεινα εδώ

που ήμουν πάντα

πιστός στις ιδέες μου

με λίγα λεφτά

με πλούσια συναισθήματα

στο καλό

ποιος κέρδισε

ποιος έχασε

ο καιρός θα το δείξει

υπάρχουν άνθρωποι

με τις δικές μου ιδέες

που θα συντροφεύσουν

τον καθημερινό μου αγώνα.
Γρηγόρης Σακαλής
φωτογραφία: Eder Sanchez



Ο Γρηγόρης Σακαλής γεννήθηκε και ζει στο Στενήμαχο Νάουσας. Σπούδασε Νομικά στο ΑΠΘ. Έχει εκδώσει τις συλλογές «Κίβδηλος Καιρός» και «Θαμμένος στην Άμμο», από τις εκδόσεις Πλανόδιον, τη συλλογή «Πορεία στη γύμνια», Bookstars και τις συλλογές «Κυτίο κρυφών ονείρων» και «Άχρονη μετάβαση» από τις εκδόσεις Ενδυμίων. Έχει συμμετάσχει σε ανθολογία των εκδόσεων Ενδυμίων το 2012. Η συλλογή διηγημάτων «Ιστορίες ενός παραμυθά» κυκλοφορεί σε μορφή e-book από την Easywriter.gr. Συνεργάζεται με λογοτεχνικά περιοδικά, έντυπα και ηλεκτρονικά.




1 σχόλιο: