Παρασκευή 11 Δεκεμβρίου 2020

Χρήστος Κεχαγιόγλου – Σωτήρης Κακίσης Ημερολόγιο 2021 «Όλα τα όνειρα μαζί» με πίνακες του Χρήστου Κεχαγιόγλου και 12 ποιήματα του Σωτήρη Κακίση από την ανέκδοτη ποιητική του συλλογή «Μια δάφνη» εκδόσεις Εν πλω

 

Χρήστος Κεχαγιόγλου – Σωτήρης Κακίσης

Ημερολόγιο 2021

«Όλα τα όνειρα μαζί»

με πίνακες του Χρήστου Κεχαγιόγλου 

και 12 ποιήματα του Σωτήρη Κακίση 

από την ανέκδοτη ποιητική του συλλογή «Μια δάφνη»

εκδόσεις Εν πλω





1.

 

μέσα μου. νερά σαν ηφαίστεια σε κάθε μου πια εσωτερική διαδρομή, κίνηση. καταρράκτες τα ηφαίστεια, κι οι λάβες ανάποδες όταν θέλουν, προς τα πάνω αντί προς τα κάτω, να κάψουν το μυαλό μου τον Θεό, την καρδιά μου, το πνεύμα του, την ψυχή μου άμα θέλουν μαζί και τους δύο τους. καράβια στα παράξενα νερά αυτά πάνω όλου τού χρόνου μου ως τώρα οι στιγμές, κι άλλες, σαν δώρο, που μόνο ονειρεύτηκα. αυτές που είναι η ζωή, η ζωή μου.

 

 

2.

 

πίσω από ένα μυρμήγκι ένα άλλο μυρμήγκι, ακόμα πιο αόρατο, ακόμα πιο βιαστικό. κι οι πέτρες στο δρόμο του σαν άλλων ζωών οι τάφοι, υπόγεια πάνω στη Γη μνημεία, οι αποχρώσεις τους κτερίσματα, αναθήματα, χρυσές στα φώτα οι πέτρες αποκάτω, για τα μυρμήγκια τίποτα, ή όλα, ή κάτι ανάμεσα τελικά, και νεκροί οι πέτρες, και οι πιο τρομερές με την ακινησία τους οι πέτρες. να κρυφτώ κι εγώ σαν τρίτο μυρμήγκι κάπου, πίσω τους, να σταθώ βιαστικά κι εγώ σαν χρόνος, σαν ανάμεσα σ’ όλα κι εγώ πάνω από τη δάφνη μου μετέωρος για πάντα.

 

 

3.

 

τα πόδια μου εμένα πάλι σκέφτονται. τον από πάνω τους άνθρωπο τον οριστικό, το σώμα μου το πότε όπως τώρα, πότε παλιότερο, πριν πάρα πολλά χρόνια ελάχιστο, παιδάκι, παιδικό. τα πόδια μου σαν παιδιά κι αυτά παίζουν μαζί μου χαρούμενα, στο δρόμο, στα σκαλιά, στο τραπέζι, στα κρεβάτια. είναι και τα πόδια μου σαν κι εμένα πρόθυμα προς παντού, προς το μέλλον. παιδιά πάντα τα πόδια μου, καλά σκέφτονται, πολύ καλά κάνουν.

 

( Σωτήρης Κακίσης, από την ανέκδοτη ποιητική συλλογή «Μια δάφνη» )




 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου