Κυριακή 17 Μαΐου 2020

Ηγησώ ποίημα του Τάσου Σ. Μάντζιου


Ηγησώ
ποίημα του Τάσου Σ. Μάντζιου


Είμαι η Ηγησώ,
κόρη Αθηναία.
Ανάγλυφη τώρα μορφή
σε επιτύμβια στήλη.
Κορίτσι ήμουν,
δεν πρόλαβα να γευτώ τον έρωτα.
Κορίτσι
και τη ζωή δεν χόρτασα.
Σπουδαίος τεχνίτης σκάλισε τη μορφή μου
σε μάρμαρο λευκό.
(Θα κόστισε μια ολόκληρη περιουσία).
Λαμπρή επιτύμβια στήλη
ματαιότητας.
Η Ηγησώ είμαι.
Δεν ήμουν η ομορφότερη.
Κι άλλα πολλά κορίτσια έφυγαν νωρίς.
Κορίτσια σαν τα κρύα τα νερά,
μα η δική μου η μορφή
έμεινε στους αιώνες.
Δεν ήμουν η ομορφότερη.
Ήτανε πλούσιοι οι γονείς μου.

Τάσος Σ. Μάντζιος

Στην εικόνα η επιτύμβια στήλη της Ηγησούς από πεντελικό μάρμαρο, 5ος αιώνας π.Χ.  Κλασσική περίοδος, Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο. Στη θέση του πρωτοτύπου στο νεκροταφείο του Κεραμικού αντίγραφο.


Ο Τάσος Σ. Μάντζιος, γεννήθηκε στην Πλακωτή Θεσπρωτίας. Είναι εκπαιδευτικός και διδάσκει στο 7ο Γυμνάσιο Γλυφάδας. Η πρώτη του ποιητική συλλογή είναι «Τα Οξέα του Ποιήματος», Έλευσις και Υδράνη, 2018. Συμμετείχε στη δίγλωσση ανθολογία Treasures of the sand – Θησαυροί της άμμου, ΑΩ εκδόσεις 2019.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου